::Vítejte na Kaletovinách!::
Stránky jsou zaměřeny jak na pokročilou tvorbu her v GM, tak i na propagaci mě a týmu Workoholic Software (viz Odkazy ), jakož i našeho projektu Čerto.
Jelikož rád vidím každý e-mail co mi přijde, (nechodí mi ani spam) uvítám dotazy ohledně Game Makeru. Nebo se můžete zapsat i do Guestbichle.
Po masivním uploadu souborů v sekci Download vás nyní tyto stránky pobaví mnohem více...

Můj e-mail je ganjashaman@seznam.cz

::Novinky::
7. jeden - Právě byla vydána hra Čerto. Víte co dělat!
\/ homepage \/


3. jeden - datum vydání hry Čerto je stanoveno na sobotu 7. 1. 2006. Hra bude uveřejněna na týmových stránkách www.workoholic.wz.cz a zde bude uveden odkaz. Rovněž ve stejnou chvíli bude veřejnosti představeno týmové fórum,
které bude nejen o našem velkém projektu. Díky za vaši pozornost.

26. měsícecojsouvněmvánoce - Jéééé aktualizacéééééé, poněkud opožděný vánocový dáreck v podobě velkého balení screenshotů, nijak neřezaných, nezmenšovaných, detailově nesnižovaných. Stehujte tento balík
*TADY NĚKDE*
Znamená to, že už je datum vydání blízko? Ano! Bohužel ze mě nikdo nedostane kdy, protože my to týmově svorně nevíme.
Až bude finální verze, tak teprve se určí datum vydání, jinak to může být dva dny i dva týdny. Vývoj trval dvacet měsíců,
nějaký ten den navíc sice nepotěší, ale já občas dovedu být strašně flegmatický.
Prosím, berte na zřetel, že o vánočních prázdninách ponocuji do druhé až třetí hodiny ranní a nedělám nic jiného, než pracuji na hře,
protože je jindy počítač často obsazen jinými členy rodiny. Takže se rozhodně neflákám.


22. hlavopadu - do sekce Galerie přidány 3 menší screenshoty, hlavní překážkou vývoje hry jsou problémy se systémem (wokna)
takže do několika dnů by měly být screenshoty pořádné a práce na hře doopravdy. Zatím prosíme o trpělivost.
Dále se pracuje na dokumentaci ke hře (např. bestiář), která ale bude zveřejněna později než hra.

17. hříšna - nahozeny zbrusu nové týmové stránky, které pečlivě vytvořili Dejwis a Rific (Flash a grafika), alespoň myslím.
Najdete tam pár nových informací a jednoho dne i... Adresa je
www.workoholic.wz.cz I když stránky obsahují týmové foto,
prosím návštěvníky aby se zdrželi fotomontáží.

8. hříšna - přidána galerie mého umění. Díla jsou vysoce abstraktní a barevná, což berte jako rozšíření
cílové skupiny o huliče a fandy Teletubbies. I satanisté si přijdou na své, jaksi se tam připletlo pár pentagramů.
No a to by byli tak všichni, kdo sem chodí.

12. žháří - abych uvedl věci na pravou míru, Čerto má silnou konkurenci v podobě Cardhalie a SubQuestu 2. Jako maximálně zaujatý člověk nemohu
posoudit gusto veřejnosti, ale z technického hlediska Čerto je a dlouho bude nejlepší českou GM hrou, daleko  převyšující současný český GM standard.
(kromě Jazzua). Jsou i graficky nádherně vyvedené hry, jiné zase mají spoustu humoru. I dobrý příběh je možnost. Je možné i hráče zaujmout grafickými efekty.
Zběsilá akce i vývoj postavy je dobrá věc. Volnost ve světě k objevování jakbysmet. Neříkám, že je Čerto nejlepší hra ze všeho.
Já si stojím za tím, že jsem udělal maximum, abych tam výše zmíněné aspekty dostal. A k tomu spoustu nevděčné práce.
Aktuální info - Evil a Rific nyní testují a mým úkolem je dostat z nich to, co našli. Zatím jsem dostal pár malicherností, typu "neuseknout hudbu
když se má vypnout, ale ztišovat". Takových detailů (kravin) je ve hře plno. Je libo dynamický stín u náhrobku?!
Asi se nevyhneme zaměstnání lidí z okolí jako betatestery. Vox populi, vox dei, etsi interdum mactabilis.

2. žháří - nyní je třeba sebrat tým dohromady a provést finální test. Hlavně je nutno počkat, až známý terorista Evil dá Bulharským občanům milost a opustí tuto do té doby krásnou zemi. Jelikož jsem hru testoval furt dokola za všechny postavy a opravoval neuvěřitelné množství prkotin, nějaké fatální chyby, už nemám psychickou sílu hrát hru znova. Uvidím, jestli se zmohu na vytvoření simulátoru levelingu, abych hned viděl, jestli se hráč dokáže příliš nabušit a nebo ne. Také jsem hodně dělal pro reklamu na stránkách jisté online D n' D hry. Není to ale vůbec jisté, kvůli komunikačním problémům a nedostatku času lidí kolem. A to jste ještě neviděli můj nový rozvrh... A když se to nepovede, tak bude hra bez výměnné reklamy.
29. červivec - Čerto je téměř hotová hra. Jenže, vyžádá si to pořádný betatesting. Je nutné optimalizovat hratelnost. Pod tímto prohlášením se skrývá mnoho testování a práce. Spolučlenové týmu mě straší, že to potrvá měsíc.
19. červivec - přidal jsem do sekce Tutoriály ukázku stínu u plošinovky. Rovněž tam už nějaký ten den je ukázka dynamického pláště pro overhead hru. K dispozici tam je i verze pro nereg. GM 5.3A.
11. kretén - rekapitulace novinek od posledně: Do sekce Download jsem přihodil dvacet mých textovek vytvořených v programu Merlin (rovněž ke stažení). Vytvořil jsem i tutoriál na trojúhelníkovitý paprsek (zajímavý efekt) (sekce Tutoriály).
Dnes jsem aktualizoval historii vývoje hry Čerto (sekce Hysterie) a přidal jsem moji speciální kreaci - hodinový spořič obrazovky (v gm6) vytvořený pouze kódem, bez sprajtů. Inspirujte se a trumfněte mě.
1
2. dupna - vytvořil jsem tutoriál, jaký ještě nikdo nevytvořil, a pokud ano, tak si to pěkně nechal pro sebe. Najdete pochopitelně v sekci Tutoriály.
9. dupna - oficiálně se přiznávám, že moje příští hra bude zřejmě tahovka ve stylu XCom.
Tedy pokud si ve Workoholic Software nedáme menší odpočinkový projekt ve FGBE.

6. dupna - Ikkju mne označil za renesančního člověka:-))
1
8. výhřezna - první místo v soutěži Koncept Revue, díky hře Man In The Rain!!!
23. sněhna - nahrál jsem tu 5 dalších games, ať ten svůj neomezený net využiju.
??. řiťna - na stránky nahrány 3 moje hry.
26. řiťna - přibyl nový tutoriál. Práce na traileru se zdárně chýlí ke konci.
18. řiťna - získal jsem 3. místo v soutěži BonusWeb Game Competention!!!
17. řiťna - aktualizována historie
16. řiťna - poté, co mi vymazali stránky kvůli neexistenci banneru, opět jsem je nahodil.